AAKKOSET

IMG_3512
Aurinko - Voi, miten tämä kyseinen valoilmiö voikaan vaikuttaa niin kovin positiivisella tavalla mielentilaan. 

Blogi - Rakas harrastus, jota on tullut kirjoteltua enemmän tai vähemmän jo monta vuotta. Paikka, johon saa purkaa asioita ja käyttää luovuutta.

Cola - Tai oikeestaan Pepsi Max, oon kyllä kyseisen juoman liiallinen lipittäjä. Siihen pitäisi kiinnittää enemmän huomiota...

D-vitamiini - D-vitamiinia varsinkin näin pimeään aikaan tulee otettua säännöllisesti. 

Elokuvat - Oon tainnut aikaisemminkin mainita, että oon varsinainen nirso leffojen suhteen. Tykkään kyllä katsella niitä, kunhan joku hyvä sattuu kohdalle. 

Fashion - Toivoisin saavani työskennellä muodin parissa joskus, sillä se kiinnostaa mua todella paljon. Tykkään seurata muotia niin lehdistä, blogeista ja somesta kuin ihan katumuotia vastaantulevilta ihmisiltäkin. 

Google - Liian helposti nykyään kaivaa kaiken tiedon googlesta miettimisen sijaan. Ainakin siis itse myönnän syyllistyväni tähän!

Herkuttelu - Krhm... Jos joku on herkkujen perään niin se olen minä! 

Isä - Isin tyttö!
IMG_3433
Joulu - Mun lempi juhlapyhä. Tykkään joulusta, koska silloin saa erityisesti viettää aikaa rakkaitten kanssa ja joka puolella on todella ihana ja lämminhenkinen tunnelma!

Koira - Perheessämme on ollut koira siitä asti kuin olin 4-vuotias. Eli en siis käytännössä muista aikaa ennen koiraa. Nyt omillaan asuttaessa tuntuu koko ajan, että jotain puuttuu, sillä ei ole koiraa kotona...

Lämpö - Vaikka tykkään talvesta, oon kyllä enemmän kesäihminen. Rakastan lämpöä ja aurinkoa yli kaiken!

Mummi - Olen aina ollut todella läheinen mummini kanssa. Tuntuu vaan, että nykyään kaikkien kiireiden takia ei pääse näkemään häntä niin usein kuin ennen. 

Nauru - Pyrin olemaan aika postiivinen ihminen, sillä asenne vaikuttaa kaikkeen. Huomaan että olen paljon onnellisempi, jos päätän olla iloinen enkä antaa kaiken negatiivisuuden vaikuttaa muhun niin vahvasti. 

Onnellisuus - Vaikka itse sanonkin, mulla on aika hyvin asiat tällä hetkellä. Olen onnellinen. Pitäisi muistaa pysähtyä ja miettiä, kuinka hyvin asiat todellisuudessa ovatkaan. Helposti sitä valittaa pienistä asioista vaikka ne eivät usein vaikuta mihinkään. Nautitaan ja ollaan onnellisia vielä kun voidaan! ♥ Niin kuin jo sanoin, oma asenne näyttelee aika merkittävää roolia.

Poikaystävä - Usein sitä tulee ajetelleeksi, miten ihmeessä onkaan sattunut päätymän yhteen näin mahtavan ihmisen kanssa. Opin paljon poikaystävältäni, edelleen. Olen todella kiitollinen, että saan jakaa koko elämäni juuri tämän ihmisen kanssa!

Quotes - 'It's about quality not quantity'. Lyhyt teksti, joka antaa niin suuren merkityksen niin monessa asiassa...!

Rakkaus - Tärkeintä maailmassa. Haluan uskoa siihen, että loppujen lopuksi rakkaus voittaa aina.
 
Salmiakki - Olen suuri salmiakkifani, valitsen usein salmiakin suklaan tai hedelmäkarkkien sijaan. 
IMG_3517
Travelling - Mulla on palava hinku nähdä maailmaa. Osittain pelkään sitä, että en pääse näkemään sitä niin paljon kuin haluaisin. Monesti olen tännekin maininnut unelmistani muuttaa joskus pois Suomesta. Sain edellispäivänä Australiassa asuvilta sukulaisiltani taas kuvia paikasta ja pari päivää sitten juttelin heidän kanssaan siitä, kuinka se olisi niin oikea paikka mulle. Pitää alkaa miettimään jonkinlaista reissua kohteeseen, sillä en ole vieläkään käynyt kylässä! Unelmieni kohteita olisivat myös mm. California, Malediivit, New York... mitä näitä nyt on, voisin luetella vaikka kuinka.

Unelmat - Unelmista kannattaa pitää kiinni ja niiden saavuttamiseksi kannattaa tehdä kaikkensa. 

Veljet - Mulla on kaksi isoveljeä, jotka ovat välillä hemmetin hermoille käyviä, mutta silti maailman parhaita, joita ilman tästä kaikesta ei tulisi yhtään mitään!

Workout - Urheilu on kuulunut aina elämääni, välillä sitä tehdään motivoituneemmin kun taas välillä on hiljaisempia kausia sen suhteen. Tällä hetkellä olen koukussa salitreenaamiseen, vaikka olenkin aina ollut enemmän joukkueurheilija. 

Xylitoli - Purkkaa kulkee mulla aina mukana!

Ystävät - Mulla on muutama suunnattoman tärkeä ihminen lähelläni, joiden puoleen tiedän voivani kääntyä aina. Mitä vanhemmaksi sitä kasvaa, sitä enemmän hahmottuu ne oikeat ystävät. Tässäkin laatu korvaa ehdottomasti määrän. 

Zara - Lempi vaateliikkeeni, josta useimmiten ostankin vaatteeni. 

Åbo - Rakas kotikaupunki, joka on niin kaunis, varsinkin kesällä!

Äiti - Niin rakas tuki ja turva!

Ötökät - En tykkää :D 
IMG_3429
Photos by Aurora Salonen / Edit Me

2 kommenttia

  1. Ihana postaus!<3 Tälläisistä oppii aina jotain uutta bloggaajasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäsit <3 Toi on muuten totta! :)

      Poista