FURRY POM POM

Kuvat Pinterest

Olen jo hetken päässäni pyöritellyt tätä söpöä pörröpalloa, joka näyttää mun silmään tosi kivalta laukun koristeena. En vain oikein lämmennyt tälle silloin, kun niitä tuli vastaan melkeinpä joka kaupassa. Nyt kuitenkin oon kehitellyt pienehkön pakkomielteen tähän söpöliiniin. Nyt, kun oikeanlaista ei tahdo löytyä sitten millään... Haluaisin samanlaisen pallon kuin ensimmäisen kuvan laukussa roikkuu. Toi vaalean harmaa/beige/valkoinen väri sopii kivasti monen kanssa. Tosin, eihän toi viininpunainen toisessa kuvassa näkyvä yksilökään yhtään hullummalta näytä, mutta en tiedä sitten, olisikohan toi väri liian räväkkä mulle... 

Löysin H&M:än ja GT:n sivuilta nämä kolme pörröä, mutta mikään väri ei ehkä niinkään iske muhun. Eniten noista kolmesta kuitenkin mun silmää miellyttää toi tyttömäinen persikka, joka on tietysti kiva kevääseen. 
Mitä mieltä te olette, iskeekö nämä pörröpallot teihin? 

4 kommenttia

  1. Mäkään en aluksi lämmennyt näille yhtään, mutta nyt oon kehittäny näistä jonkin sortin pakkomielteen :D Haluaisin löytää jonkun suht neutraalin värin kultasella metalliosalla! Tosin olishan joku pastellisävykin tosi ihana näin keväällä.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, mulla on sama juttu :) Ja itsekin haluaisin jonkun neutraalin värisen, mutta ehkä mielummin hopeisilla yksityiskohdilla :)

      Poista
  2. Nää on munkin mielestä tosi ihania! Ite just kattelen tässä samalla, jos ebaysta sattuis löytymään joku kiva. Suosittelen siis tsekkaamaan senkin valikoiman :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei hitsi, mähän unohdan aina ton jutun, käynpäns heti tsekkaamassa, josko sieltä nappais :p Kiitos hei tosi paljon vinkistä Inka! Ja tsemppiä sullekin etsintöhin ;)

      Poista