UUSI SULOINEN TULOKAS

By malene birger sohna By malene birger sohna4 By malene birger sohna5 By malene birger sohna3
Sain vanhemmiltani lahjaksi tämän kauniin By Malene Birgerin Sohna laukun, jota olen ehtinyt ihastelemaan netissä jo jonkin aikaa. Ihastuin joskus vuosi sitten kyseiseen merkkiin erikoisen kuvioinnin ansiosta. Alunperin olin päättänyt hankkia mustavalkoisen Grinolas Tote laukun, mutta koska niitä alkoi jossain kohtaa tulla vastaan aika monella, innostus katosi. Mutta sitten törmäsin tähän pieneen sohnaan, joka on itseasiassa mun käyttööni vielä parempi kokokin, sillä käytän enemmän pieniä laukkuja. Rakastuin myös värinä tähän vaaleaan latteen, hento ja kaunis sekä sopii hyvin kesään ja talveen. Kokonaisuus on erittäin mun näköinen ja uskon, että tämä suloinen sohna tullaan näkemään mun päällä usein! Kiitos 
By malene birger sohna2

2 kommenttia

  1. Suloinen laukkukaunotar. Tilasitko sen siis netistä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekin! Ja joo, tämä on netistä tilattu :-)

      Poista